Asiakasratkaisut
CIBT ja sen tytäryhtiö VisumService ovat ylpeitä voidessaan palvella laajalti eri aloilla toimivia asiakkaita. Yli 10 miljoonaa matkustajaa matkustajaa ovat käyttäneet palveluitamme hankkiakseen tarvittavat viisumit matkoilleen lähestulkoon mihin tahansa maahan maailmassa.
Tarjoamme yksilöllisiä ja joustavia ratkaisuja kaiken kokoisille organisaatioille - maailman suurimmista kansainvälisistä yrityksistä yksittäisiin toimistoihin - ja kaikentyyppiselle toimialoille, mukaan lukien risteilyvarustamot, matkanjärjestäjät ja matkatoimistot. Organisaatiot, jotka käyttävät CIBT:n ja sen tytäryhtiön VisumServicen palveluja, kykenevät tarjoamaan työntekijöilleen tai asiakkailleen laajan kirjon palveluita, jotka helpottavat ja nopeuttavat kansainvälistä matkustamista. Meillä on hallussamme työkalut, kokemus ja kansainvälinen verkosto, jotka avaavat ovia ja joiden avulla voi merkittävästi nopeuttaa viisumien hankintaa.
Räätälöity Visumservice-palvelu voi sisältää:
- Asiakastukipalvelu. Nopeat, tehokkaat ja koulutetut asiantuntijamme ovat tavoitettavissa joka arkipäivä klo 08:00 - 17:00 ja hätätilanteissa myös muina aikoina.
- Raportointi johtoportaalle. Visumservice voi tehdä yksityiskohtaisen raportin asiakkaan tilitapahtumista, jotta hän saa paremman kokonaiskuvan kaikista viisumi- ja passitilauksistaan.
- Tärkeät varoitukset. Visumservice ilmoittaa asiakkaalle tärkeistä muutoksista matkaa koskevissa vaatimuksissa ja tiedoissa.
- Oma tilinhoitaja. Suurille asiakkaille Visumservice voi nimittää oman yhteyshenkilön hallinnoimaan asiakasyhteistyötä. Tämä kokenut Visumservice-asiantuntija on vastuussa suoraan asiakkaalle taatakseen asiakkaan tyytyväisyyden.
- Ainutlaatuista palvelua. Visumservice tarjoaa laajan valikoiman ainutlaatuista matkailualan palvelua, kuten saman päivän toimituksia, toimituksia virka-ajan ulkopuolella ja paljon muita. Pyrimme antamaan parhaan mahdollisen palvelun täyttääksemme asiakkaidemme lukuisat matkoihin liittyvät tarpeet.
- Yksilöity käyttöliittymä Visumservice voi räätälöidä verkkosivun yrityksen työntekijöiden asiakkaiden käyttöön, ja näin antaa ylimääräistä näkyvyyttä asiakkaan brändille sekä lisätä sivulle kohdennettua tietoa.
- Tilauksen seuranta reaaliajassa. Matkustajat saavat automaattisen vahvistuksen sähköpostilla, kun Visumservice on ottanut hakemuksen vastaan, kun asiakirjat on jätetty suurlähetystöön ja kun ne palautetaan takaisin. Visumservice -yrityksen reaaliaikainen tilausten seuranta mahdollistaa käyttäjien nähdä käsittelyssä olevien hakemusten tilan.