Palvelulupaus
CIBT:n ja sen tytäryhtiö Visumservice maailmanlaajuinen tiimi asiantuntijoita on sitoutunut tarjoamaan korkeinta mahdollista asiakaslähtöistä ja ammattitaitoista palvelua. Asiantuntijamme ovat tottuneet tiukkoihin aikatauluihin ja ymmärtävät kiireellisen palvelun merkityksen viime hetken matkojen suhteen. Olemme sitoutuneet toimimaan nopeimpana, helpoimpana ja turvallisimpana tapana hankkia viisumit. Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme erinomainen kokemus joka kerta heidän käyttäessään palveluja.
Tarjoamme henkilökohtaista ja ammattitaitoista palvelua
- Teknologia kohtaa innovaatiot matkailussa
Ongelma: Kansainvälinen, uusimpaan teknologiaan panostava lentoyhtiö halusi tarjota matkustajilleen mahdollisuuden saada välittömästi hyväksynnän ETA-matkustusluvalle Australiaan.
Ratkaisu: CIBT:in teknologiatiimi kehitti ohjelman, joka mahdollista matkustajien siirtymisen saumattomasti lentoyhtiön verkkosivuilta brändättyyn sovellukseen, jolla voi hakea ETA-matkustuslupaa reaaliajassa. Matkustajat voivat nyt saada hyväksynnän matkustaa Australiaan alle viidessä minuutissa. Verkkosivu tarjoaa myös tietoa kaikista lentoyhtiön kattamista matkakohteista. Lentoyhtiö voi nyt luottaa siihen, että matkustajat saavat uusimmat tiedot ETA-matkustusluvasta ja viisumivaatimuksista Australiaan.
- Kekseliäitä viisumiratkaisuja
Ongelma: Suuren risteilyvarustamon sadan päivän maailmanristeilyn matkustajat olivat nousemassa laivaan, kun huomattiin, että kahdeksan matkustajaa eivät olleet hakeneet yhtään tarvittavista viisumeista.
Ratkaisu: CIBT:in viisumikonsultti nousi laivaan mukanaan kaikkien tarvittavien maiden hakemuslomakkeet. Saatuaan matkustajien passit ja muut tarvittavat asiakirjat, CIBT järjesti tarvittavat viisumit kunkin valtion suurlähetystöstä. Työntekijämme järjesti lennon laivan seuraavaan pysähdyspaikkaan ja luovutti henkilökohtaisesti laivan henkilökunnalle matkustajien passit tarvittavine viisumeineen.
- 24 tunnin henkilökohtainen palvelu
Ongelma: Pankkiiriliikkeen ylemmän tason johtaja palasi Yhdysvaltoihin aamun sarastaessa ja hänen piti matkustaa Intiaan vielä samana iltana, mutta hänellä ei ollut tarvittavaa viisumia.
Ratkaisu: CIBT koordinoi aikataulun matkustajan sihteerin kanssa, haki häneltä edellisenä päivänä tarvittavan kutsukirjeen ja passikuvat ja sopi matkustajan kanssa CIBT:n Meet & Greet -tapaamisen lentokentälle seuraavaksi aamuksi, kun hänen koneensa laskeutui kello 8.00. Matkustaja allekirjoitti hakemuslomakkeen ja antoi passinsa CIBT:in viisumi- ja passiasiantuntijalle, joka toimitti asiakirjat kiireellisesti käsiteltäväksi samana päivänä. CIBT kykeni hakemaan viisumin ja toimitti passin johtajan toimistolle ennen kuin hänen piti jälleen lähteä lentokentälle samana iltana.